Gouden kronen en het Rode Kruis

Elk jaar doneren mensen uit onze praktijk hun gouden kroon aan het Gouden Kronen Plan van het Rode Kruis. Afgelopen jaar ging de opbrengst van deze actie naar een project in Mali: zo'n tienduizend ouders en kinderen uit drie dorpen aan de Sénégal rivier zijn nu in staat om zich in tijden van een overstroming te redden. En zij zijn beter beschermd tegen ziektes door vervuild drinkwater.

Dit jaar zal de opbrengst naar de Filipijnen gaan, een land dat ieder jaar geteisterd wordt door overstromingen en stormen. Het Rode Kruis traint speciale teams om tijdens een ramp direct in actie te komen en helpt de lokale bevolking om een epidemie te voorkomen.

Uw deelname is letterlijk goud waard!
Hartelijk dank!

Laatst aangepast: 11-07-2017 09:28

KNMT visitatie

KNMT-visitatie: werken aan goede mondzorg

In onze praktijk staat goede mondzorg voorop. Om te peilen hoe het met de kwaliteit van de geboden zorg staat, hebben wij ons laten visiteren. Dit is gebeurd via de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot Bevordering der Tandheelkunde, de beroepsvereniging van tandartsen.

Tijdens een visitatie nemen daarvoor speciaal opgeleide tandartsen de praktijk onder de loep. Ze kijken:

Of de praktijk de zaken goed organiseert;
Of de praktijk wet- en regelgeving naleeft;
Of de patiënt zorg krijgt volgens kwaliteitsnormen.

Na afloop van de visitatie hebben wij een rapport ontvangen met een evaluatie en aanbevelingen.  Met het rapport in de hand werken wij verder aan het verbeteren van de door onsgeboden kwaliteit.  

 

Laatst aangepast: 02-02-2017 10:01

Gouden kronen en het Rode Kruis

Elk jaar doneren mensen uit onze praktijk hun gouden kroon aan het Gouden Kronen Plan van het Rode Kruis. Afgelopen jaar ging de opbrengst van deze actie naar het bouwen van rambestendige scholen in Haïti, waar mensen een veilig heenkomen kunnen vinden in geval van een orkaan of aardbeving. Ook zijn 200 boeren in staat gesteld om dammen rond hun akkers te bouwen.

Dit jaar zal de opbrengst naar Mali gaan, waar veel dorpen worden bedreigd door droogte én overstromingen. Het Rode Kruis wil in een aantal dorpen het waterbeheer verbeteren om de uitbraak van ziektes door vervuild drinkwater te voorkomen. Daarnaast worden families geholpen een stabiel inkomen te verdienen.

Uw deelname is letterlijk goud waard!
Hartelijk dank!

Laatst aangepast: 07-07-2016 07:08

Nieuwsbrief gemist?

Begin april is via e-mail een nieuwsbrief door ons verzonden. Als u deze niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze baliemedewerkers zodat ze u de nieuwsbrief alsnog kunnen toesturen.

Laatst aangepast: 11-04-2016 12:41

Uw factuur voortaan via e-mail

In onze praktijk hebben wij het versturen en innen van nota´s uitbesteed aan uwnota.nl. Daardoor houden we meer tijd over voor u en andere patiënten.

Vanaf april 2016 start uwnota.nl met digitaal factureren. Dat is efficiënter en het is ook nog eens veel beter voor het milieu.

In plaats van een factuur per post ontvangt u vanaf april 2016 een e-mail met een betaallink. In die e-mail staan ook een factuurnummer en eventueel een inlogcode. Als u met die gegevens inlogt op uwnota.nl kunt u uw factuur inzien en betalen. U kunt betalen via iDeal, via automatische incasso of via internetbankieren. Als u bent ingelogd op uwnota.nl kunt u digitaal factureren ook uitzetten als u liever een factuur per post ontvangt. Ontvangt u nog geen digitale factuur maar wilt u dat wel graag? Geef dan uw e-mailadres door aan onze praktijk. Wij zorgen dan dat u voortaan uw factuur via dat e-mailadres ontvangt.

Hebt u vragen? Bekijk dan hier de veel gestelde vragen op uwnota.nl. Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u ook contact opnemen met de Servicedesk van uwnota.nl via 0900 777 777 1.

Laatst aangepast: 15-02-2016 09:55

Een nieuwe kroon in een dag!

Een nieuwe kroon in een dag!
U hoeft niet te happen.
U krijgt geen noodkroon.

Met de nieuwe CEREC techniek kunnen wij u binnen een dag van een nieuwe kroon voorzien. Hoe werkt het?

  • Uw tandarts slijpt de tand of kies die behandeld moet worden in de vorm die nodig is om de tandvervanging te kunnen maken.
  • De tandarts scant uw mond. Zo heeft hij de juiste registratie van de gegevens, die CEREC nodig heeft om de tandvervanging te kunnen maken. U hoeft nu dus niet te "happen". U hoeft niet twee keer terug te komen, omdat de tandarts de tandvervangingen en de registratie niet meer bij het tandtechnisch laboratorium hoeft te laten maken.
  • Op de computer verschijnt het 3D beeld van de situatie in uw mond. De tandarts bekijkt dit samen met u en laat u zien hoe de nieuwe situatie zal worden.
  • Nu de vorm is bepaald, wordt deze aan het frees-apparaat doorgegeven. De tandarts zet een blokje materiaal in de juiste kleur in het frees-apparaat en de CEREC-slijpeenheid vervaardigt de tand-vervanging.
  • De tandvervanging wordt in uw mond geplaatst en vastgezet met een speciaal soort cement.
  • De totale behandeling duurt tussen de 1,5 en 2,5 uur, afhankelijk van het type materiaal dat gekozen wordt. Daarvan zit u zelf slechts ongeveer 45 minuten in de stoel. Tussendoor heeft u ‘pauze’.
Laatst aangepast: 11-04-2016 10:16
Websiteinstellingen
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg